İndi bu ziyarətgah bir növ öz xarakterindən çıxaraq “kurort” zonasına çevrilib. Sanki bəziləri ad, imic xatirinə “Həcc”ə gedir. Hətta ziyarətdə olarkən sırf “facebook”, “instaqram” üçün poz verənləri hamımız görmüşük, hətta layk etmişik də...
“Qafqazinfo” xəbər verir ki, ilahiyyatçı Elşad Miri Modern.az saytına deyib ki, islam dinində hacılıq anlayışı yoxdur: “Əgər belə olsaydı o zaman həmin yerlərdə yaşamasına baxmayaraq ömründə bir dəfə ziyarətdə olan peyğəmbərimizə də Hacı Məhəmməd(s.ə), onun qızına Hacı Fatimə xanım deyərdilər.
Hacılıq o yer üçündür. Əgər sən həcc ziyarətindəsənsə bəli, hacısan. Amma ziyarət bitdikdən sonra o şəxsə hacı deyilməsi əsgərliyi bitirən şəxsə məsələn,” əsgər Məmmədov” demək kimi bir şeydir.
Elə olsaydı bu gün namaz qılan şəxsə “namaz filankəs”, oruc tutana “oruc bəhmənkəs” deyərdik.
Elşad Miri bildirir ki, hacılıq sonradan ortaya çıxan bir anlayışdır. “Hansısa şəxslər öz adlarının qarşısına “hacı”, “kərbəlayi”, “məşədi” “titullarını” artıraraq hansısa məqama gəldiklərini, süddən çıxmış ağ qaşıq olduqlarını düşünürlər. Halbuki bunun islama aidiyyatı yoxdur. İslam dinində “Həcc” gücü çatan şəxsin ömründə bir dəfə ziyarət etməsi lazım olan əməldir. Məkkənin ziyarətilə bağlı Qurani-Kərimdə ayə var, hər bir müsəlman bu ziyarəti imkan daxilində icra edə bilər.
İndi hacılar var ki, market açıb haram buyrulmasına baxmayaraq orda spirtli içki satır. Soruşurlar ki, “hacı, bu keyfiyyətli içkidir?” Hacı cavab verir ki, “əşşi nə danışırsan mən hacı adamam, necə saxta içki sataram?” Yəni bəzilərinin hacılıq anlayışı budur...”
Bu reallıqdır ki, bir zamanlar barmaqla sayılacaq qədər az olan hacılar, indi saya-hesaba gəlmir, ucu-bucağı görünməyən bir ümmana çevrilib. Hansı hacını, kərbalayını, məşədini dindirirsən dindən, imandan dəm vurur. Di gəl ki, əməlləri ilə “hacılıqları” natarazdır.
İlahiyyatçı bildirir ki, bəzi hacıların istifadə etdiyi “hacı pivəsi” anlayışı da çox yersiz, gülünc və qəbuledilməzdir: “Pivə pivədir. Pivənin “hacısı”, “məşədisi”, “kərbəlayısı” olmur. Bəli, pivə dadı verən, amma tərkibində spirt olmayan içkilər var. Həmin içkiyə ad verməklə hansısa don geyindirmək doğru olmaz. Necə ki, təkibində donuz əti olan kolbasayla eyniləşdirmək üçün müsəlman qisminin yediyi kolabasanın tərkibinə dadlandırıcılar vurulur, bu da elə bir şeydir”.